All Categories
Featured
Table of Contents
Net als vorig jaar waardeer ik 2012 dan ook met een onvoldoende, een 5 - inkt voor hp printer. “Om ons branche breed te beraden op de toekomst heeft de Hameco in het afgelopen jaar het initiatief genomen tot het oprichten van de ‘Denktank voor de kantoorvakhandel’ (inkt voor hp printer). Vertegenwoordigers uit alle geledingen van ons vak zijn twee keer bij elkaar geweest om te brainstormen over de toekomst
Wel denken we een aantal ontwikkelingen te signaleren waar ons hele vak iets aan kan hebben - inkt voor hp printer. Denk aan het naar elkaar toegroeien van retail en B2B als gevolg van ZZP’ers en flexibel werken; het verbreden van het aanbod door zowel retail als B2B; het proberen afstand te nemen van prijsconcurrentie en voor de retail het benadrukken van beleving in de winkel
Het Hameco bestuur is ervan overtuigd, dat Hameco-leden zullen profiteren van de samenwerking met onze A-merkleveranciers en dat ACI een uitstekende aanvulling is op de betrouwbare diensten van Spicers en Alpha. Hameco-leden kunnen hierdoor zowel in de breedte van het assortiment als op conditieniveau op inkoopgebied de concurrentie met alle collega’s in het vak aan.
De markt wordt kleiner en de marges staan onder druk. inkt voor hp printer. Iedereen moet letten op de kosten en dat doe je door de juiste keuzes te maken en je te concentreren op dat waar je goed in bent. Word een specialist. Wij hebben dat afgelopen jaar ook gedaan en kunnen daardoor 2012 afsluiten met ongeveer acht procent meer omzet dan in 2011
Ik geloof dat mensen tegenwoordig niet meer kopen wat je doet, maar waaróm je het doet. Waarom bestaat je organisatie? Wat is je drive? Velto gelooft dat goed zitten mensen beter laat presteren. Goed zitten kun je deels bereiken met een goede stoel, dus verkopen we die - canon printers veurne. Goed zitten bereik je ook door te weten hoe je een stoel moet instellen, dus leiden we onze dealers in ons inspiratiecentrum goed op (inkt voor hp printer).”
De markt zal in 2013 stabiel zijn, we zullen voor elke stoel moeten vechten. Trends als Het Nieuwe Werken zullen alleen maar toenemen. Wij spelen daarop in door met veel nieuwe producten te komen die daar perfect bij passen. inkt voor hp printer. De online verkoop zal blijven groeien, maar is een andere markt met alleen budgetstoelen
De trend die wij zien is dat deze markt wederom gaat groeien in 2013. Bedrijven willen en moeten steeds meer denken aan hun medewerkers. Met een goede stoel blijft de medewerker fitter, vitaler en productiever, en dat is goed voor het imago van het bedrijf. Omdat onze strategie hier volledig bij aansluit hebben we alle vertrouwen voor 2013.”’Rapportcijfer 2012:Rapportcijfer 2012:5den, en/of omzet te halen uit een diversificatie in het assortiment of diensten.
Voor het kantoorartikelenassortiment merken we dat steeds meer distributiepartners bewust keuzes maken in merken en leveranciers. inkt voor hp printer. Steeds meer dealers omarmen onze boodschap van toegevoegde waarde bieden en innovaties en maken een bewuste keuze voor het bedrijf Esselte. “Kijkend naar omzetontwikkelingen is het duidelijk dat we marktaandeel pakken. Esselte heeft ook dit jaar weer volop geïnvesteerd om klaar te zijn voor de toekomst: 2013 maar vooral nog vele jaren verder
Zo hebben we dit jaar Leitz Complete gelanceerd, een range aan accessoires voor iPhone en iPad. En overtuigen we onze dealers van het potentieel van het thuiskantoor. Steeds meer focus en power zetten we achter onze Design Ranges, Leitz WOW en Black & White. Ik geloof vol overtuiging8,5in deze ingeslagen weg.
Met trots kan ik dan ook melden dat we aan onze Design Concepten nog meer producten gaan toevoegen in 2013. inkt voor hp printer. Producten die perfect aansluiten bij de huidige werkplek - thuis, op kantoor of onderweg - en die aansluiten bij de huidige generatie. Ook lopen we voorop in de veranderende manier van kopen
Op die manierde beste webshop. Daarom koos Wuestman voor RightClick Nano. RightClick Nano maaktbereikt Wuestman nieuwe klanten uit alle windstreken van het land. Met de handige WYSIWYGhet klanten namelijk erg gemakkelijk. Handig zoeken, eenvoudig bladeren en met één klikeditor past Wuestman de webshop eenvoudig aan en/of ontwerpt nieuwe pagina’s. canon printers. Zo is debestellen
WebArchitects tekent voor het ontwerp en de ontwikkeling. Daar zijniedereen - overal en altijd - onbeperkt toegang tot de Wuestman catalogus. De webshop iswe reuze trots op. Daarom presenteren wij u graag de nieuwe webshop van Wuestman. Bezoek: http://shop.wuestman.nlWE - inkt voor hp printer ARE WEBARCHITECTS Johan Huizingalaan 400 / 1066 JS Amsterdam T: +31 (0) 20 6 71 71 71 / F: + 31 (0) 20 6 71 91 71 info@webarchitects.nl / www.webarchitects.nl> OFFICERSWie zijn de meest invloedrijke personen in de kantoorbranche? KBM introduceert
Welke personen onderscheiden zich door hun visie, daadkracht en zichtbaarheid in de markt. Dat is de vraag waarover de redactie van KBM, aangevuld met enkele office watchers, zich de komende periode gaat buigen...En het wordt nog spannender! Want we maken hier een lijst van, die we begin volgend jaar in KBM gaan publiceren.
Dat doen we op een speciale bijeenkomst, waar alleen deze uitverkorenen voor zijn uitgenodigd (inkt voor hp printer). Zij krijgen dan het predicaat Officers. Doel is om met deze invloedrijke groep vervolgens enkele keren per jaar bij elkaar te komen, kennis te delen en uiteraard te netwerken. Een heel nieuw initiatief dus van KBM om onze markt naar een hoger plan te tillen en om gezamenlijk een visie te ontwikkelen voor de toekomst van de kantoorbranche
We kijken niet alleen naar leiders van grotere organisaties, ook een kantoorvakhandel die zich duidelijk manifesteert komt in aanmerking. Maar ook de marketeer binnen een bedrijf die opvallende resultaten haalt met beperkte middelen. De groep is ook dynamisch en zal dan ook in de loop van de tijd veranderen. We houden u op de hoogte! Criteria voor deze toplijstHebt u suggesties, wilt u iemand of uzelf voordragen voor deze lijst, mail dit dan naar e.te.walvaart@magentapublishing.nlLeiderschap en zichtbaarheid in de markt Visie en daadkracht Geleverde prestaties in het verleden Erkenning door branchegenoten Omvang organisatie, dominantie aangeboden product en plaats in de markt Internationale invloed Omvang netwerkOFFICERS kbm > december 2012 > 19> achtergrond tekst: Emiel te WalvaartKantoorArtikelen.nl staat voor meer fun op de werkplekOp zoek naar de X-factor op kantoor KantoorArtikelen.nl heeft een verkiezing uitgeschreven voor het ‘leukste kantoor’ van Nederland.
Want het gaat op kantoor om mensen, en de funfactor. Door de verkiezing krijgt KantoorArtikelen.nl een beter inzicht in de werkelijke behoeften van de kantoorwerker. Op zoek naar de X-factor op kantoor. Igor Soons van KantoorArtikelen (inkt voor hp printer).nl, de initiator voor de verkiezing van het leukste kantoor van Nederland, over de verkiezing
Ook de onderneming in de garage - inkt voor hp printer. Die heeft vaak een grote gunfactor. Dat komt omdat er niet zelden met veel meer passie wordt gewerkt. Als mensen plezier hebben, gaan ze harder werken. Daarom is het niet de verkiezing van het beste kantoor, maar van het leukste kantoor. Want het beste kantoor met ISO certificatie en dergelijke bestaat niet
“Van bakker tot multinational. Hoe word je ontvangen? Dat is het eerste waar ik naar kijk (inkt voor hp printer). Je ziet grote verschillen. Je merkt hierbij al hoe een onderneming draait. Als je goed in je vel zit, heeft dat aantrekkingskracht.” Het bedrijf Business X-Factor is ook betrokken bij de organisatie. Onder meer Erik Jan Koedijk en Henkjan Smits, die ook in de jury zitten, werken samen in dit bedrijf
Techniek is belangrijk, maar het verschil wordt gemaakt met puur menselijke kernwaarden, aldus de Business X-Factor. “Bij deze verkiezing gaat het dan ook niet om die ergonomisch verantwoorde stoel. We proberen juist de aantrekkingskracht en de funfactor van kantoren boven tafel te krijgen”, aldus Dominique Boesten, die verantwoordelijk is voor de pr en marketing bij KantoorArtikelen.nl.
“We krijgen zo meer zicht op wat er leeft bij de (potentiële) klanten. Daar kunnen we op inspringen en dat levert commercieel zeker wat op.” Er ontwikkelt zich bij hem een heel andere kijk op de kantoorinrichting (inkt voor hp printer). “Vanuit de hardware-kant krijgen we ook heel zachte criteria, zoals de behoefte aan een persoonlijke ‘touch’
We hebben veel input gehad (inkt voor hp printer). Echte eye-openers waarmee we wat kunnen richting de markt - inkt voor hp printer. Het‘Het gaat niet om de ergonomisch verantwoorde stoel, maar de funfactor op kantoor’ heeft losgemaakt bij de kantoorwerkers. “Het leeft waanzinnig. Mensen kijken anders naar hun kantoor en werkplek en gaan nadenken over hun organisatie. Het is best stoer als je je opgeeft; je stelt je kwetsbaar op
Latest Posts
Hp Printer Herkent Cartridge Niet
Canon Photo Printer
Totaal Verlies / Total Loss